12.5.2013

Happy Mother's Day

♥♥♥

IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ
 OMALLE ÄIDILLE,
 ANOPILLE 
JA KAIKILLE TEILLE
 MAHTAVILLE LUKIJAÄIDEILLE 

♥♥♥

Lapset ovat olleet loppuviikon ihan täpinässä, tuskin pysyvät nahoissaan kun kertovat, mihin ei saa katsoa ja kurkkia. Ihanaa, kun pienetkin kokevat itsetekemiensä lahjojen antamisen iloa. Ja ihaniahan nuo taas olivat. Mahtavaa oli myös saada neljä rakasta ihmistä aamulla viereensä ♥. Ja arvatkaa kuka kysyi multa aamupalapöydässä: "äiti, oliks kivaa kun mä en tänä aamuna yhtään huutanut?" :)?

Ida oli koulussa tehnyt ihanan "ystäväkirjan" sivu äidistä - ja hyvinhän tuo äitinsä tuntee. Äidille ihana ylläri oli kohta, mihin oli täytetty "Äiti ihailee..." "... minua". Aina välillä olen huolissani, että esikoinen saa liian kovaa kohtelua, mutta jos tämä kokee tulevansa ihailluksi, voin ehkä taas hetken olla rauhallisilla mielin - kovin oikeassahan tuo on. Hauskoja olivat myös kohdat "Äiti uskaltaa..." "... tulla Linnanmäelle" ja "Äitini haluaisi voittaa..." "...Selviytyjät". 



Emil ja Ellen olivat askarrelleet ihanat minipuutarhat ja niissä olivat orvokit ja sitruunamelissaa istutettuna. Molempien kukat ja yrtit tosin olisivat ilahtuneet hiukan hellemmästä kotiinkuljetus- ja varastointikohtelusta, mutta eivätköhän nuo rakkaudella ole pelastettavissa.



Olen tällä viikolla saanut tehtyä hiukan pihahommia pikkuruisella pihallamme. Ihanaa iskeä kädet multaan! Ikkunalla ja purkeissa on kesäkukkia (boring - niitä samoja kuin aina) ja viime kesänä istutettuja tuijia on yritetty pelastaa. Pikkuruinen terassimme sai nopsaan myös pienen laajennusosan (tähän mulla ei ollut osaa eikä arpaa muuten kuin toiveen esittäjänä, kiitos siitä kuuluu ihanalle ja näppärälle miehelleni!) - vielä kun sinne saataisiin hankittua muutama tuoli ja ehkä pöytä. Suunnitteilla myös pari marjapensasta - kunhan vain osaisin päättää... Ja eräs on suorastaan vahtinut mua ulko-ovella: "äiti, meeksä istuttamaan kukkasia, pliiiiiis saanksmä auttaa..." 





2 kommenttia:

Olen iloinen kun kävit ja luen mielelläni kommenttisi. Kiitos:)