14.8.2010

Agatha Ruiz de la Prada


Ystäväni oli tilannut tyttärelleen liian pienet kengät.
Olisivat kuulemma päätyneet kellariin hiirten ruoaksi,
joten Elleniä onnisti.

Ihanuuksia tytöille. 
Kenkiä, alusvaatteita, sateenvarjoja.
Vaatemallistokin.
Merkin kengät olivat meidän juttu.





Kenkiä voi hipelöidä livenä ainakin Turussa,
keväällä avatussa Kipinkapin - kenkäkaupassa.
Kipinkapin myy myös nettikaupassa.
Ja siellä on  kivoja kenkiä pojillekkin.

Malli on melko pientä,
joten jos netistä tilaa sovittamatta,
ottaisin ainakin yhden koon normaalia suurempaa.
Idalla kengät ovat 29-30, näistä oikea koko on 31.

9 kommenttia:

  1. Teidän kengät ovat kauniita. Tutustuin merkkiin vuosia sitten Espanjassa, mutta mallistossa ei yleensä ole yhtään tarpeeksi vähän koristeltua vaatetta, että olisin ostanut. Kengistä löytyy helpommin. Mikä ankean yksinkertainen maku mulla onkaan!

    Agathan koti esiteltiin jossain lehdessä, ja se vasta värien ilotuiltus olikin...:)

    VastaaPoista
  2. Siis ilotulitus... Miniläppäri ei sovi mulle:(

    VastaaPoista
  3. Tuttu merkki :)
    Kenkiä myy myös Stockmann, ainakin ennen on ollut jotain malleja :)

    Nuo on tosi kivannäköset, tulee mieleen meiänkin sketsut :)

    VastaaPoista
  4. Tutustuin merkkiin 6-7 vuotta sitten Pompiissa. Violetten sanoin värien ilotulitusta. Hyvä laatu. Sopii kesään. Tuotteita löytyy lasten penaaleista myös.

    VastaaPoista
  5. Inkallakin oli aikoinaan (vuosia, vuosia sitten), siis kenkiä. Vaatteet vetää överiksi.

    V, mä kanssa katsoin sitä kotia, aika...kirjava;)

    VastaaPoista
  6. Ihanat! Meillä käytiin sovittelemassa samaisia tuolla KipinKapinissa, olin varma, että neiti on myyty. Äiti ainakin oli. Mutta ei ollut Neiti, ei. Tahtoi mustat Converset:)

    VastaaPoista
  7. Minä puolestani kahmin vuosi sitten Pariisista alennusmyynnistä tämän merkin kenkiä kolmelle tytölleni ja ovat kyllä ihania. Taitaa riittää Pariisin tuliaisia vielä ensi kesällekin.=)

    VastaaPoista
  8. Meillä on kuopuksen käytettyimmät sandaalit olleet Agathalta. Ihanat ja aivan superlaadukkaat :).

    VastaaPoista
  9. Hmm - mä en olekkaan nähnyt Agathan kotia. Mutta luulen, että kommenttini olisivat melko samansuuntaisia..:)

    Mäkin olen usein vaatteissa niin tylsä, että olen iloinen kun kengissä irroittelu onnistuu välillä.

    Helsingin Stockmann. Täällä TOSI surkea valikoima monissa.:( pompiissa pitääkin taas poiketa jossain vaiheessa, kiitos muistutuksesta.

    Kiva kuulla että kengät ovat laadukkaita - tosin tolla hinnalla se nyt PITÄISI olla itsestään selvää...

    riikka - mielenkiintoinen valinta pikkuneidiltä - mäkin odotan, milloin meillä aletaan itse valitsemaan mustaa:).

    Sandaalit pitää pitää mielessä ensi kesää ajatellen.

    VastaaPoista

Olen iloinen kun kävit ja luen mielelläni kommenttisi. Kiitos:)