1.4.2010

Valinnan vaikeus!


Yksi pieni juttu ennen pääsiäiskuvia..

Ei ole mikään salaisuus tai uutinen -
mä on universumin huonoin valitsija!!!
En kerta kaikkiaan pysty päättämään,
jos vaihtoehtoja on enemmän.

T-o-d-e-l-l-a ärsyttävää!

Mä olen nyt ollut koko alkuvuoden ilman kalenteria,
koska en ole osannut valita.
Säälittävää, tiedän.

Haluaisin Mulberryn Agendan.
Mustan joko Naturalina tai Printedinä.

Ehkä.
Tai sitten ruskean.
Mieluummin ehkä kuitenkin mustan.

En saanut edes kuvia Mulberryn sivuilta liitettyä.
Mutta nehän löytyvät täältä.

Mulla on musta lompakko Naturalina
ja Bayswater ruskeana -
niille kaveri.
En tiedä pitääkö ajatella,
 että sopivatko ne yhteen...

Mielelläni myös kuulisin käyttökokemuksia Agendasta,
onko se tarpeeksi iso - ja muuten kätevä?

Ehkä ei pitäisi kysyä tätä,
mutta jos jollain on jotain vastaavaa mielessä,
siitäkin saa vinkata:).

Olen enemmän kuin kiitoskllinen kaikista kommenteista!

9 kommenttia:

  1. Mulla on vuosia sitten ostettu agenda ja jossakin vielä semmoinen vähän isompi.. En muista kumman ostin eka, mutta sitä pienempää olen käyttänyt varmaan jo lähemmäksi 10 vuotta ja tosi tyytyväinen olen ollut. Suosittelen. :)

    VastaaPoista
  2. Minulla tuo Agenda ollut jo varmaan kymmenen vuotta käytössä ja tykkään tosi paljon. Jossain vaiheessa Täältä Turusta ei saanut kalenteriosaa ostettua ja löysin Filofaxin sisukset, joita nykyään käytän. Ne on mielestäni kätsymmät, kun niissä on suomenkieliset nimipäivät ym. jutut valmiina. Filofaxilta löytyy myös päivä/sivu kalenteria, jota nykyään käytän, työjutut kun eivät suosiolla tuohon viikko/aukeama sivuihin minulla mahtunut.
    -Riikka

    VastaaPoista
  3. Mua on alkanut ärsyttämään äitiyden tuoma päättämättömyys ja valinnan vaikeus : / Ennen vaan valitsin ja päätin - nopeasti. Nyt pohdin, mietin ja jahkaan. ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!

    VastaaPoista
  4. Marika* - ei riitä..

    emmi, kiitos suosituksista! onko sulla ratkaisua tähän väriongelmaan??

    Riikka, kiitos myös suosituksista ja Filofax-vinkistä! Mikä väri???

    Heli - mä olen ollut tässä päättämisessä AINA huono...

    VastaaPoista
  5. Katja kiitos on käytössä, mutta mä tarvin myös semmosen mukana kannettavan.

    VastaaPoista
  6. Jaa niin mulla on siis töistä sellainen hieman monipuolisempi sähköinen kalenteri:O;D

    VastaaPoista
  7. Mäkin olen jo monta vuotta käyttänyt yhdistettyä kännykän ja tietokoneen kalenteria, etten varmaan osaisi käyttää "manuaalista" kalenteria:)
    Mutta musta voisi sopia lompakon kanssa, olisi laukun täytteet samaa kuosia.

    VastaaPoista

Olen iloinen kun kävit ja luen mielelläni kommenttisi. Kiitos:)