17.1.2013

Arvonnan voittaja


Iso kiitos teille kaikille arvontaan osallistuneille ja sen myötä kommentoineille.

Esittelijöiden hyviin ominaisuuksiin listattiin mm. rentous, iloisuus, asiantuntevuus, selkeys, avoimuus ja ystävällisyys. Kommenteista esittelijän ylivoimaiseksi inhokkipiirteeksi nousi tyrkyttäminen, jota itsekin kutsuilla käydessäni inhoan. Yritänkin aina luoda sellaisen tunnelman, että kotiin voi kutsuilta lähteä hyvillä mielein ostamatta mitään (kuten huomaatte, mun kaupallinen osaaminen keskittyy tuohon kuluttamispuoleen ;). Monessa kommentissa myös toivottiin lyhyttä, napakkaa esittelyä ja vinkkejä siihen, miten vaatteita olisi kiva yhdistellä. POMPdeLUXilla juuri tuo esittelyn pituus aiheuttaa haasteita, mallisto kun on niin valtava moneen vastaavaan merkkiin verrattuna. Miten esitellä  iso mallisto järkevästi kyllästyttämättä kuulijoita. Tässä minulla on selkeästi parantamisen paikka kevättä silmälläpitäen.



Arvonnassa onni suosi tällä kertaa Erjaa, 
joka jätti kommentin 4. tammikuuta 12.09,
 ja kommentoi näin:

Olen itse ollut aikoinani Tupperwaren ja GreenHousen jälleenmyyjänä.
 Lisäksi olen osallistunut muutamille Partylite-kutsuille.
 Mielestäni hyvä myyjä on rento ja asiantunteva.
 Kuulen mielelläni omia kokemuksia tuotteista, mutta tyrkyttämistä en voi sietää.
 Ihanat lakanat, olen mielelläni mukana arvonnassa. :)

ONNEA ERJALLE!

LAITATHAN YHTEYSTIETOSI 
tmon@pompdelux.com


Mikäli mielit pitää POMPdeLUX-kutsuja
 Turun suunnalla keväällä
huhti-toukokuulle löytyy vielä tilaa.
Ota yhteyttä ylläolevaan sähköpostiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kun kävit ja luen mielelläni kommenttisi. Kiitos:)