2.5.2012

Kevätjuhlat alkakoon

Kevät on juhlien -
siis kevätjuhlien aikaa.

Me aloitimme tänään Ellenin muskarin kevätjuhlilla.




Ellenin ryhmässä on yhdeksän lasta,
 ja muskari on kerran viikossa 45min.
Kotona tulee musisoitua huonosti -
se koostuu lähinnä lasten itse soittamista levyistä
ja heidän triostaan.
Kiva siis, että neiti edes kerran viikossa
 pääsee laadukkaaseen musaseuraan :).
Ellen tykkää hurjasti ja
 on oppinut siinä sivussa kaikkea kivaa!

YLEISÖKIN PÄÄSI MUKAAN LAULAMAAN JA LEIKKIMÄÄN.
EMILILLE SOPISI SE PIENI RUMPALIPOIKA..:)


 IHANIA TULEVIA KEVÄTJUHLIA KAIKILLE SUURILLE JA PIENILLE ♥

MUA NYT JO VÄHÄN JÄNNITTÄÄ KUINKA PALJON TARVIN NENÄLIINOJA ESKARIN JUHLIIN...

11 kommenttia:

  1. Oi, mulle tuli ihan haikee olo, kun näin ton tutun maton! :)

    Onpa Ellenkin jo iso tyttö!! Jälleen kerran voi todeta, miten kauheeta vauhtia aika menee..

    Terveisiä sinnepäin ja mukavaa kevättä teille kaikille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva kuulla teistä, terkkuja!!!!
      Niin se on - iso tyttö. Ja äänekäs..:/
      Kivaa kevättä myös teille!!

      Poista
  2. Voi miten ihanat kevätjuhlat. Minulla meinaa aina silmät kostua noissa tapahtumissa. Äitienpäivä konsetti taitaa olla varma itkun paikka. =D

    Minkä merkin muuten tuo ihana ripsutoppi on? Aivan mielettömän ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tänään jo melkein kyynelehdin kun oltiin kouluun tutustumassa.. NIIN noloa..:/.
      Toppi Zarasta.

      Poista
  3. Kovin tutun näköistä oli tuo muskaripaikka.... Missäköhän Ellen siis mahtaa muskarissa käydä?
    Ja sitten...on tosi ihana seurata tätä blogia, ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ellen käy Taijan muskarissa..:). Siellä ollaan käyty vauvasta asti ja Ida jatkaa pianolla..:)
      Kiitos kauniista sanoistasi, kiva kun viihdyt!

      Poista
    2. Kyllä mä sitten paikan tunnistin.
      Mun äiti piti Taijalla muskaria ja piano-oppilaita aikanaan (lopetti jouluna 2007).

      Poista
  4. Tuo tyttö on niiiiiiiin suloinen ♥

    Ja kiitos muistutuksesta, meillä on niin paljon tässä synttäreitä ja valmistujaisia etc. -että olen vallan unohtanut että tulee ne kevätjuhlatkin koulussa, päiväkodissa ja tanssikoulussa -argh?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .. ja NIIIIIIIIIIIIN äänekäs..:/. Mutta kiitos ♥. Ja ole hyvä :).

      Poista
  5. Mä luin sun jutun niistä Eevin raivareista ja voi Elleniä tosiaan... Vireillä juttu neidistä ei niin suloisena - siitä meidän arjesta..:)

    VastaaPoista

Olen iloinen kun kävit ja luen mielelläni kommenttisi. Kiitos:)